15 May 2012

And the Light Goes On



Another couple of glared pictures from the last weekend... Wondering about the reason, I think that my camera might have weaned the sunlight in Belgium, poor little thing. :-)
I wanted white jeans a couple of years but couldn´t find any that would have fit me. Finally a month ago I got these in Replay. As always, there´s no other jeans brand that would fit me better than Replay.
What about you? Don´t tell me that you can find white jeans easily! :-) 



Tady je pár dalších přesvětlených snímku  z minulého víkendu. Tak si říkám, jestli to třeba není tím, že si tady v Belgii můj foťák zcela odvykl od slunečního svitu, chudák. :-) 
Bílé džíny jsem sháněla už několik sezón, ale nikdy mi žádné neseděly. Až asi před měsícem jsem konečně sehnala tyhle Replaye. A musím říct, že žádná jiná značka džín mi tak nesedí jako právě Replay.
A co vy? Neříkejte, že sháníte bílé džíny bez problému! :-)














Blouse:     Karen Millen
Jeans:      Replay
Shoes:      Tommy Hilfiger
Bracelet:   Balenciaga
Sunglasses: Ray Ban






15 comments:

  1. love that bright yellow top! sooo cute and sunny :) xx,
    The Golden Girls

    ReplyDelete
  2. Klári,
    krásná jsi! Je to taková šik kombinace a bílý džíny nemůžou v šatníku chybět. Pravda, shání se špatně, já si - pokud už konečně seženu perfektně padnoucí - kupuju hned tři kusy ;-)).
    Barvy jsi sladila geniálně!
    Príma, príma! ;-)
    Vivi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Moc děkuju! :-) A kupovat džíny po třech - to vůbec není špatný nápad! :-D

      Delete
  3. krásný outfit :) svým stylem mi připomínáš cizinky z lookbooku :)


    PS: Zvu tě k sobě na giveaway o laky na nehty :)
    http://xoxoveronika.blogspot.com/2012/05/giveaway-nail-polish.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jee, diky moc! :-)
      Zrovna se divam na tvuj blog a moc se mi libi!!!

      Delete
  4. Replies
    1. Thank you!!! I like your blog, too! :-)

      Delete
  5. So beautiful! Take a look at my blog and maybe you wanna follow each other?! :X

    FashionSpot.ro

    ReplyDelete
  6. máš nádherný štýl :) veľká pochvala za tento outfit! :)

    ReplyDelete
  7. I love the yellow top and the white collar that sticks out of it! It's a really cool outfit! ;)
    xx

    ReplyDelete