12 May 2012

In the Rain



Sometimes (actually very often) it´s difficult to take pictures in Belgium as it rains here all the time.
I managed to take these photos yesterday evening. I was wearing my new silk dress from Mango. I´m in love with this blue - turqoise - white colour combination! So summery (the clothes, not the weather)... :-)
The new blue bracelet with white stars is from Sal Y Limon, a brand which I like very much and have finally discovered it in Belgium.




Někdy (vlastně dost často) je opravdu těžké něco fotit v Belgii, když tu pořád prší.
Tyhle fotky se mi podařilo nafotit včera večer. Hedvábné šaty jsou z Manga, jejich barevná kombinace modrá - tyrkysová - bílá se mi poslední dobou strašně líbí. Je tak letní (narozdíl od počasí)... :-)
Nový modrý náramek s bílými hvězdičkami je od Sal Y Limon, tuhle značku mám moc ráda a konečně jsem ji objevila i v Belgii.









Dress:     Mango
Blazer:    Mango
Bag:       Furla
Shoes:     Mango
Bracelets: Sal Y Limon + vintage


6 comments:

  1. Amazing!!

    estilohedonico.blogspot.pt

    xoxo

    ReplyDelete
  2. moc hezké šaty!
    a zajímavý blog ráda jsem tě objevila :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Děkuju ti, jsem moc ráda, že se líbí (blog i šaty)! :-)

      Delete