6 May 2012

Portugal - Lisbon



 

 

Here´s a couple of photos from Lisbon. To my surprise quite different from Porto yet very beautiful as well. 
About clothes, the rock style I´m wearing is recently one of my favourites, it´s so cool, very comfortable and easy to combine. And I´m sooo crazy about the Ash studded biker boots! 




Tady je pár fotek z Lisabonu. Lisabon je krásné město, ale docela mě překvapilo, jak moc se liší od Porta. 
Co se týče oblečení, poslední dobou jsem si oblíbila tak trochu rockerský styl. Kromě toho, že podle mě skvěle vypadá a snadno se kombinuje, je hlavně strašně pohodlný. A především jsem se zbláznila do těch okovaných bot od Ash! 


 
 

 


 
Jacket:     Levi´s
T-shirt:    Reply
Jeans:      Reply
Bag:        River Island
Boots:      Ash
Sunglasses: Ray Ban

11 comments:

  1. TY BOTY JSOU KURVA DOKONALÝ.

    ReplyDelete
  2. boty su naozaj skvele... takyto rockovy styl nemam v satniku.. paci sa mi... po vzhladnuti fotiek by som mala co najskôr skocit na nakupy :))

    http://www.katharine-fashionisbeautiful.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Diky moc! Ja tenhle styl taky donedavna moc nenosila, zacala jsem hlavne kvuli tem uzasnym botam! :-D

      Delete
  3. rokersky prvky v obleceni taky zboznuju, ty boty jsou vazne uchvatny :-))

    ReplyDelete
  4. moc se mi líbí tvoje botky.

    ReplyDelete