5 May 2012

Portugal - Porto


This year I´ve spent the Easter in Portugal. I have to say that I was completely amazed - wonderful people, great weather, delicious food and namely breath-taking ocean and landscape views. 
These photos are from Porto where I also stayed. Porto is really pitoresque and super hilly, so I´d advise you no heels! :-)
About clothes, this time I managed to take with me just one bag and quite a low amount of shoes... I was so proud, it looks like I´m getting wise! :-D 



Letos jsem strávila Velikonoce v Portugalsku. Musím říct, že jsem byla ohromená - milí lidé, skvělé počasí, výborné jídlo a především dech beroucí pohled na oceán a krajinu.
Tyhle fotky jsou z Porta. Porto je vážně krásné město, ale taky pěkně kopcovité, tak pokud se tam chystáte, radím žádné podpatky! :-)
A když jsme u oblečení, zvládla jsem tam odjet jen s jednou kabelkou a poměrně nízkým počtem bot... A taky jsem na to byla patřičně hrdá, jaká jsem teď rozumná! :-D


 

  

 


Shirt:      Zara
Jacket:     Mauritius
Belt:       Furla
Jeans:      Replay
Shoes:      Sacha
Bag:        River Island 
Sunglasses: Ray Ban
Bracelets:  HM

2 comments: