6 Jul 2012

Pink Oxford Shoes



One of my favourite outfits for work when the summer weather is not as it should be - pink suede blazer and Oxford shoes, vintage fringy scarf that my mum used to wear in her twenties and wide trousers.

By the way, I got these s.Oliver trousers a couple of years ago in Prague when I participated in a competition in the BAZAAR magazine. I replied to a question and was lucky to win a voucher for clothes by s.Oliver. :-)

Jeden z mých oblíbených outfitů do práce, když letní počasí není, jak by mělo být - růžové semišové sako a boty oxfordky, vintage šátek s třásněmi, který má máma nosila tak ve svých dvaceti, a široké kalhoty.

Mimochodem, tyhle kalhoty od s.Oliver jsem získala před pár lety v Praze, když jsem se zúčastnila soutěže v časopisu BAZAAR. Zodpověděla jsem soutěžní otázku a měla jsem štěstí, že jsem vyhrála poukázku na oblečení od s.Oliver. :-) 








Shopping results... :-)


Blazer:   Orsay
Shoes:    Essentiel
Scarf:    Vintage
Trousers: s.Oliver

6 comments:

  1. cute look, nice shoes
    http://shana-style.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. the pink shoes are killer :D

    -Jessica
    http://runninginsideus.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. p.s. followed you on facebook too (Koko Roko) :)

    ReplyDelete
  4. Ruzova Ti proste sedne...adore the oxford shoes!!!

    CHIC SICILY

    ReplyDelete