26 Jul 2012

River Island Skirt



My yesterday outfit - a black silk blouse, wide checked skirt and golden accessories.
And a couple of photos from Brussels. You van see Atomium in the last picture.
I was impressed when I saw the first photo - I´m looking so small next to the huge door! :-)
Můj včerejší outfit - černá hedvábná halenka, široká kostkovaná sukně a zlaté doplňky.
A k tomu pár fotek z Bruselu, na té poslední je v dálce vidět Atomium.
Ale nejvíc jsem se divila, když jsem viděla tu první fotku, jak jsem malinká vedle těch obrovských dveří. :-) 














Shirt:      Zara
Skirt:      River Island
Shoes:      Mango
Bag:        Moschino
Jewels:     Zara Taylor
Sunglasses: Chanel

10 comments:

  1. I really love the outfit! The shoes are amazing! Kisses***

    http://gomadandbuyeverything.blogspot.pt

    ReplyDelete
  2. Gorgeous look, love your bag and shoe
    http://shana-style.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Tohle se mi moc moc moc libi.
    Proste Klarko ja uz nevim, co Ti tady mam psatm abych se porad neopakovala. Mohla bych to shrnout asi tatkto...kdo umi ten umi:)
    Ja mam kolove sukne strasne rada.Jsou pohodlne a lichotive ke kazde postave.

    CHIC SICILY
    CHIC SICILY

    ReplyDelete
  4. Lovely look - I especially like the shoes. :)

    ReplyDelete
  5. Moc pěkné, moc sluší!

    ReplyDelete
  6. Very elegant and so feminine! Just amazing ;-) x

    Your fun from Tersefanou <3

    ReplyDelete
  7. Krásný outfit! Okamžitě se stávám novou čtenářkou :)
    http://game-of-shorts.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  8. really love the outfit! especially the skirt is very flattering! and I adore your chanel sunglasses! I just bought a pair for myself ;) Hope to see you soon on my blog!
    Xx

    ReplyDelete
  9. Botečky se mi k tomu outfitu moc líbí!

    ReplyDelete