13 Sep 2012

Replay the Stars


I´ve just discovered a new photo editor program and might have overdid it a little with all the sparkling effects... :-D At least they match with the blouse... :-)

I bought this star blouse in Zara already a couple of years ago and never got bored with it. The same applies to the similar headband, it´s almost vintage. White Replay jeans are an obvious match while these turquoise shoes and the purple clutch from Karen Millen are a new combination.


Tak jsem objevila nový program na editování fotek a možná jsem to s těmi třpytivými efekty trošku přehnala... :-D Ale aspoň mi ladí k halence... :-)


Tuhle hvězdičkovou halenku jsem koupila v Zaře už před pár lety a nikdy mě nezačala nudit, pořád se mi líbí. To samé platí o podobné čelence, ta je už skoro "vintage". Bílé Replay džíny k nim byly jasnou volbou, zatímco ty tyrkysové lodičky a fialová kabelka od Karen Millen, to je nová kombinace.














1 comment:

  1. Ahoj, nemohu nikde najit kontakt na Tebe, mohla bys mi pls napsat na bybella@mail.com? Je to soukrome :-) Diky!

    ReplyDelete