1 Sep 2012

See by Chloe Wedges


Hi guys, let me introduce you my new Chloe babies, bought on www.shoeonthecake.com (btw, I can only highly recommend this e-shop!).  

When it comes to wedge sneakers, I went though an opinion development - at first I thought they´re the most ugly shoes in the world, later I started accepting them, and even later, I saw these beauties by Chloe... So here they are, pink and mine! :-D

P.S. I´ve just remembered that I actually used to wear a pair of black wedge sneakers when I was about fifteen years old... My grandma bought them for me in Pardubice (that´s a town in East Bohemia) and I was totally excited about them. Apparently, this type of shoes has deep roots for me... :-D


Ahoj, představuji Vám své nové botičky od Chloe, zakoupené na www.shoeonthecake.com (mimochodem, tenhle e-shop Vám můžu vřele doporučit!).

Co se týče tenisek na klínu, prošla jsem si názorovým vývojem - nejdřív jsem měla pocit, že to jsou ty nejpříšernější boty na světě, postupně jsem je začala pomalu akceptovat, a pak jsem uviděla tyhle krásky od Chloe... Takže tady jsou, růžové a moje! :-D

P.S. Teď jsem si vzpomněla, že jsem vlastně jedny černé tenisky na klínku asi tak kolem svých patnácti let nosívala... Koupila mi je babička v Pardubicích a já z nich byla totálně nadšená. Takže tenhle typ bot má u mě vlastně hlubší základ... :-D





 
 

5 comments:

  1. tak mne sa teda nepáčia a verím tomu, že názor nezmením, ale nebyť opätku sú pekné :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ze předu moc pěkné, ze zadu moc nevím... Buď jsem jim ještě nedorostla nebo už je přerostla:-)

      Delete
  2. Those are so gorgeous and I'm definitely not a sneakers girls! It's funny how we change our minds about fashion so fast, when I was about 12 I would refuse to ever wear a collared shirt and now that's 99% of my wardrobe!

    http://anni-dot-elle.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. krásne sú a na tie tvoje chudé nožičky ako stvorené :))

    ReplyDelete
  4. This is spot on trend this fall, great pick. :)

    Ivana
    http://ruedetreschic.blogspot.com/

    ReplyDelete