11 Sep 2012

With Grey Studded Mouse Ballerinas

 
I was so looking forward for this post! Finally I can introduce you a newbie in my shoecase - grey studded mouse ballerinas from Marc by Marc Jacobs. They are the cutest pair of shoes I know! I think you can see my excitement even in the pictures. :-)
 
For the first outfit, I decided to match them with my black studded Furla Candy Bag.
 
Na tenhle příspěvek jsem se opravdu těšila. Konečně Vám mohu představit nový přírůstek do mého botníku - šedé myší balerínky od Marc by Marc Jacobs. Nejroztomilejší pár bot, co znám! Myslím, že moje nadšení z nich je patrné i z fotografií. :-)
 
V prvním outfitu jsem se je rozhodla zkombinovat s černou Furlou Candy Bag. Čím víc cvo(č)ků, tím líp. :-)
 









 
 
Shoes:     Marc by Marc Jacobs
Bag:       Furla Candy Rockstar
Dress:     Zara
Bracelets: Forever 21
Watch:     Michael Kors
 
 

8 comments:

  1. Ty jsou!!! Však už jsou na cestě... Ty jahůdkové by taky byly:-)

    ReplyDelete
  2. Tyhle boty jsem viděla poprvé na blogu The Blond Salad a hned jsem si je zamilovala, navíc si je krásně sladila :)

    ReplyDelete
  3. Love it, very classy look! Kisses***

    http://gomadandbuyeverything.blogspot.pt/

    ReplyDelete
  4. you're so cute with this outfit :)

    www.alicemazzara.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. That dress is gorgeous :) I love the minimal-menswear inspired structure and you just look so elegant in it.

    http://anni-dot-elle.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Oh cool outfit!
    I like your bag and shoes!
    Awesome)

    Check out mi new outfit)
    kseni-light.blogspot.com/
    xoxo Kseni

    ReplyDelete
  7. Jááj, to jsou super baleríny :D a moc se mi líbí i ta kabelka.

    ReplyDelete
  8. Ty šaty jsou skvělé! Zatím jsem je nikde neviděla, takže máš 10 bodů za originalitu :-)

    WorldByBella

    ReplyDelete