12 Oct 2012

Brussels Beauty



Good morning! I was thinking that there´s too much of me on this blog (well it´s my blog but that´s not an excuse :-D) so I´ve decided I´m gonna surprise you with new faces and their styles from time to time.
And here´s my first "victim": Katka has agreed to run the risk to be a model for such an "experienced" photographer as I am... And here´s the result. Isn´t she pretty? :-)


Dobré ráno! Říkala jsem si, že je mě na tomhle blogu už trochu moc (no sice je to můj blog, ale to není omluva :-D), a tak jsem se rozhodla, že vás čas od času překvapím s novými tvářemi a jejich styly oblékání.
A tady je má první "obět": Katka souhlasila, že podstoupí riziko a vydá se všanc takové "zkušené" fotografce, jako jsem já. A tohle je výsledek. Že jí to sluší? :-)





10 comments:

  1. Sluší. Moc pěkné fotky.

    ReplyDelete
  2. Super! Další kočka!

    ReplyDelete
  3. Very pretty girl and really nice dress! :-)

    ReplyDelete
  4. Nádhera! Nápad vyfotit kamarádku se mi moc líbí, sluší ji to. A poslední fotka z terénu je taky prima:-)

    ReplyDelete
  5. Velmi milé fotky! :-) Sluší

    +malá pozvánka na GA http://handbagforladies.blogspot.cz/2012/10/big-smile-giveaway.html

    ReplyDelete
  6. To je ale super napad...a navic jsi nas seznamila s dalsi super stylovou kockou!

    ReplyDelete
  7. Such a beautiful smile! :-)

    ReplyDelete
  8. Víc takových Katek do českých ulic! :-)

    WorldByBella

    ReplyDelete
  9. Katka je moje spolužačka ze střední, koukám, jaká je z ní kočka! Sluší, a moc .-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Svět je malý! A Katka je opravdu kočka, o tom žádná. :-)

      Delete