23 Oct 2012

Double Pied de Poule


On Saturday, I tried quite a risky combination of two pieces with a dog-tooth pattern, both in different colours. And I have to say that I really like the result.
I took these pictures by a lovely little church I discovered by chance in Uccle (and of course I forgot its name).
P.S. Yes, I know that I kind of look like Yulia Tymoshenko with this hair-do, I hear that all the time. :-) But there´s a "significant" difference, she has one braid around her head while I have two. ;-)



V sobotu jsem se zkusila docela riskantní kombinaci dvou kousků oblečení s kohoutí stopou, každý v jiné barvě. A musím říct, že se mi výsledek opravdu zamlouvá.
Fotila jsem u krásného kostelíku, který jsem objevila úplnou náhodou v Uccle (a samozřejmě jsem už zapomněla, jak se jmenuje).
P.S. Ano, vím, že s tímhle účesem vypadám trochu jako Julia Tymošenko, slyším to pořád. :-) Ale je tu jeden "významný" rozdíl, zatímco ona má okolo hlavy jeden cop, já nosím copy dva. ;-)












 
 
Coat:  Tommy Hilfiger
Dress: HM
Shoes: Ash (thanks to www.shoeonthecake.com)
Watch: DKNY
 
 

4 comments:

  1. Hmmmm ty boty! Celý ti to moc sluší, jak kombinace kohoutích stop, tak copy :)

    ReplyDelete
  2. Super. Uces alla Tymosenko:) Ti sekne.
    Ale ty boty, ty boty jsou zatracene skvele!!!!

    CHIC SICILY

    ReplyDelete
  3. je to je paradni! odvazne,ale vyplatilo se!:) a ty boty k tomu jsou fakt dobry!

    ReplyDelete
  4. Účes a la Julia byl kdysi můj nejoblíbenější :-) Myslím, že ho začnu znovu aplikovat, když už mám zas dlouhé vlasy :-) A kombinace se mi moc zamlouvá, není nad to občas porušovat pravidla :-)

    WorldByBella


    ReplyDelete