27 Nov 2012

Christmas Dress

 

As you can see, I´m ready for Christmas. 8-) I´m not in the Christmas mood yet, I don´t have any Christmas decoration ready and I didn´t buy any Christmas presents yet (OK, I´m kidding, I actually have two but that´s all, and I´m starting to be slightly nervous... Not because I don´t have other presents but because I have no idea what to buy!)... Nevertheless, I have a lovely dress that makes me look like a Christmas decoration! :-)))

Jak vidíte, jsem plně připravená na Vánoce. 8-) Nepadla na mě sice vánoční nálada, nemám připravenou žádnou vánoční výzdobu a hlavně ještě nemám koupené dárky (tak jo, dva už mám, ale to je všechno a už z toho začínám být lehce nervózní... Ne proto, že nemám nic koupené, ale protože letos vůbec nemám nápady, co komu koupit!)... Nicméně mám alespoň šaty, ve kterých vypadám jako vánoční ozdobička... :-)))








 
 
Dress:    Zara
Belt:     Mango
Necklace: River Island
 
 

9 comments:

  1. Nádhera, prostě nádhera. Šaty jsou úžasné,zůstala jsem viset očima na té mašli a na konci jsem si až všimla, že máš mít náhrdelník a šla ho hledat:)Takhle si představuju vánoční outfit.
    http://a-drop-of-style-from-brno.blogspot.cz

    ReplyDelete
  2. Jsou moc krásné :) A hrozně se mi líbí, jak si děláš vlasy.

    ReplyDelete
  3. Vypadáš naprosto dokonale <3

    Na Vánoce taky nemám ještě nic, včera jsem jen dostala nápad na dárek pro přítele, což je vždy nejtěžší věc, takže aspoň za to jsem ráda :)

    ReplyDelete
  4. ...nebo jako vánoční dáreček. ;-)

    ReplyDelete
  5. soooooooooooooooo CUTE Klara!!
    I absolutely LOVE it,epsecially the black bow!
    you look beautifull as ever!

    xoxo Tamara Chloé

    http://tamarachloestyleclues.blogspot.nl/
    http://tamarachloestyleclues.blogspot.nl/

    ReplyDelete
  6. A comment from Tersefanou: Very cute :-), classic, sexy ;-) and so exciting hairstyle! :-*

    ReplyDelete
    Replies
    1. ευχαριστώ πολύ μωρό μου! :-*

      Delete
  7. Vypadas jako roztomile zabaleny Vanocni darecek.
    Ty vysoke kozacky musim mit!!!

    CHIC SICILY

    ReplyDelete