15 Nov 2012

Christmas Wishlist 2012



Here comes my very first attempt to make a collage with photoshop... :-)

Lot´s of Burberry and Zadig & Voltaire, I know, it´s because recently I´m in love with their collections. And of course, I can´t forget Tiffany, Gucci, Alexander McQueen...

Tady je můj první pokus o koláž s photoshopem... :-)

Samé Burberry a Zadig & Voltaire, já vím, jsem prostě zblázněná do jejich posledních kolekcí. A samozřejmě nechybí ani Tiffany, Gucci, Alexander McQueen...







1.  Karl T-shirt
2.  Zadig & Voltaire cashmeer pullover
3.  Gucci scarf
4.  Karl studded fingerless gloves
5.  Christian Louboutin Miss Loubi clutch
6.  Burberry Orchad bag in bridle leather
7.  Zadig & Voltaire sequin blazer
8.  Tiffany daisy key pendant
9.  Burberry studded gloves
10. Zadig & Voltaire sequin shorts
11. Miu Miu boots
12. Burberry Prorsum Orchad bag in suede stripes
13. Zadig & Voltaire sequin blazer
14. Hervé Léger dress
15. Chanel Chance
16. Alexander McQueen clutch



5 comments:

  1. Skvělý výběr, moc pěkně udělané...jsi šikulka!!!

    ReplyDelete
  2. UUuuu...vsechno je skvele, ale uplne jsem si zamilovala ten kasmirovy svetrik a uuuuzasnou kableku od Burberry!

    CHIC SICILY

    ReplyDelete
  3. Super výběr, tričko s Karlem a sako ke mně do šatníku prosím :)
    http://a-drop-of-style-from-brno.blogspot.cz

    ReplyDelete
  4. Last year I received Chanel Chance as a Xmas gift and I love it!

    I read in some post that you were in Paris with Audrey, how nice! I really wish I can meet you both some time again :)

    xxx

    ReplyDelete