20 Nov 2012

Woolen Hood



Recently this is my favourite outfit for weekends - layers of wool, jeans and my beloved Muks boots. With these boots I would survive even at the North Pole, so mild rainy Belgian winter is a piece of cake. :-)

Moje v současnosti nejoblíbenější víkendové oblečení - pár vrstev vlny, džíny a milované boty Muks. S těmihle sněhulemi byste přežili i na severním pólu, takže taková belgická upršená zimička je pro ně jako nic. :-)








Vest:    Zara
Sweater: Kookai
Jeans:   Zara
Boots:   Muks (from www.shoeonthecake.com)
Watch:   Michael Kors

6 comments:

  1. nádherná kombinace! mám moc ráda šedou barvu a je skvělé, když někdo ukáže, jak v šedé nevypadat jako myš :) A ty kalhoty jsou super, zrovna nedávno jsem přemýšlela, jestli budu moc svoje vzorované kalhoty nosit i v zimě - s kozačkama a ono to vypadá výborně!:)

    ReplyDelete
  2. I love that the outfit is so cosy and yet perfectly well styled.
    Love it.

    Ivana
    http://ruedetreschic.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Moc ti to sluší :) Jsem nový follower, budu ráda když také navštívíš můj blog :)

    ReplyDelete
  4. Svetry a kalhoty jsou super, moc ti sluší, ale tenhle typ bot si asi nikdy nezíská mé sympatie.
    http://a-drop-of-style-from-brno.blogspot.cz

    ReplyDelete
  5. Nice boots! Love your look and your blog!!
    Follow you from Spain!!

    Look at my blog:
    http://elblogdeamayalavid.blogspot.com.es/
    I wish you like it!

    Kiss!!

    ReplyDelete
  6. You look so beautiful and cute. :)

    ReplyDelete