28 Dec 2012

Army + Peace



Another pre-Christmas outfit. Although I was wearing a coat, of course, now I´d die of cold if I stay outside like this, just in a shirt.

An afterthought - I find it quite funny that I´m wearing a "PEACE" sign belt over a khaki shirt in army style. :-)

Další předvánoční outfit. I když jsem přes něj samozřejmě měla kabát, teď bych takhle v košili venku asi umrzla.

Jinak mi přijde docela vtipné, že mám přes khaki košili v army stylu pásek s nápisem "PEACE". Ale to mě napadlo až dodatečně. :-)











Shirt:    Zara
Trousers: Urban Outfitters
Boots:    Zara
Bag:      River Island
Belt:     Urban Outfitters
Ring:     Les Nereides

11 comments:

  1. That leopard clutch is fabulous!

    HTTP://THEREDCOATODYSSEY.BLOGSPOT.COM

    ReplyDelete
  2. Love your look!!!
    kisses and have nice day
    VOGUECITA
    http://voguecita.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Lovely look! This shirt is amazing and I really like your boots! :)

    http://gamesoffashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Moc hezký outfit, asi nejvíc se mi ale líbí kombinace psaníčka a pásku :)

    ReplyDelete
  5. great look! love the boots :)




    chocolatefashioncoffee.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. wow i love tht top the color is so beautiful..pls check out my post and let me know wht u think about it.. i'd be more thn glad to know u're views on it..

    ReplyDelete
  7. Slusi Ti to neskutecne.
    Paradni kozacky!
    Uzivej vanocni pohody a preju skveleho Silvestra.

    ReplyDelete
  8. Krásná vojanda! Ty kozačky jsou dokonalé, boty ze Zary mi ale moc nesedí :-(
    Šťastný nový rok!!


    WorldByBella

    ReplyDelete
  9. Krásné kozačky :)
    Sluší ti to!

    ReplyDelete
  10. Moc pěkný outfit, leopardí prvky tomu dodávají šťávu.

    ReplyDelete