17 Jan 2013

The Prague State Opera


Do you like opera? I´m no expert but quite a fan, so I took the oportunity to see Il barbiere di Siviglia (which I´ve never seen before) when I was in Prague after the New Year´s Eve. Despite having a terrible cold, I powdered my red nose and hit for the theatre. :-)


Máte rádi operu? Já moc, i když je třeba říct, že nejsem žádný expert. Když po Novém roce dávali v pražské Státní opeře Lazebníka sevillského, byla by škoda na něj nejít. Takže chřipka nechřipka, napudrovala jsem si červený nos a vyrazila. :-)














Dress:      Bianca Nero
Pelerine:   Coast
Shoes:      Christian Louboutin
Bag:        Furla
Binoculars: vintage
Jewels:     Bijoux de Boheme 
Watch:      DKNY

7 comments:

  1. Velice ti to sluší. Krásné a hlavně ten dekolt v šatech s pelerínkou. Byli lidé v opeře přiměřeně oblečeni? Když jsem byla já, tak někdo ano, ale někdo ne (svetr a tak).

    ReplyDelete
  2. it seems very beatiful..also you looking very nice..
    Prague.. magnificiant city.. that s i wana travel soon..

    ReplyDelete
  3. Love this look!!! You're really stylish!!
    kisses
    VOGUECITA
    http://voguecita.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Vyzeráš perfektne,ani nevidno že si chorá!:)A musel to byť krásny zážitok:)

    ReplyDelete
  5. Já taky byla tento týden na opeře!! Moc Ti to sluší! Určitě jsi byla nejlépe oblečená z celého divadla! Já většinou bývám :-) Tím nechci říct, že já jsem hvězda, ale že ostatní se oblékají příšerně :-(

    WorldByBella

    ReplyDelete
  6. úžasné a krásné, moc ti šlušely šaty a pelerína, krásné prostředí opery, závidím:), http://katefashionstyle.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  7. Nadherne!Ta pelerinka a make up a uces tomu dodavaji uzasny vintage nadech. Kez by se takhle do opery oblekali vsichni.
    Nejhorsi je, ze obcas v divadle potkate i lidi v dzinach.

    ReplyDelete