14 Feb 2013

Like a Beefeater



I don´t know about you but I´m really getting fed up with this never-ending winter... OK, I know, it´s February and it´s normal, but c´mon, it´s so gloomy, I´m completely frozen no matter how many layers I wear and I´m quickly getting out of ideas what else to wear. And being at stand, one gets such "original" ideas as this one... I didn´t notice it at first, thinking, ok, I´m just gonna dress all red, but when I saw these photos, it was unmistakable: I LOOK LIKE A BEEFEATER! :-)))
Happy St. Valentine´s Day everybody!





Nevím jak vám, ale mně už ta zima leze krkem... Jak to zpívá Nohavica, "už čtvrtý měsíc v jednom kuse furt prosinec..." Je pořád tma, přes všechny ty vrstvy jsem permanentně zmrzlá a už mi fakt začínají docházet nápady, co si obléct. A jak už člověk neví coby, vypadne z něj něco podobně "originálního"... Nejdřív mi to nedošlo, říkám si, dobrý, budu celá červená, ale když jsem pak viděla ty fotky, tak mi to došlo: VYPADÁM JAKO LONDÝNSKÝ BEEFEATER! :-)))
Přeju vám pěkného Valentýna!







Coat:    Burberry
Boots:   Muks
Skirt:   River Island
Sweater: COS



Second photo by Google Images

4 comments:

  1. Ale jsi moc krásný strážce věže nebo co vlastně ti bifítři dělají. Slušelo by ti to i na ginu. Na zdraví!

    ReplyDelete
  2. Nice)

    http://kseni-light.blogspot.ru/

    ReplyDelete
  3. Líbí, líbí, líbí!!!

    ReplyDelete
  4. krásný kabát! Hezkého Valentýna:), http://katefashionstyle.blogspot.cz/

    ReplyDelete