26 Feb 2013

White, Blue and Grey

  
So I took the last pictures in this white Zara coat before taking it for dry-cleaning. If it seems snow-white to you, believe me it´s just in the pictures. :-)

P.S. My perfectionist grandma (who´s my precious reader) minds that I take detail pictures of my shoes next to battered curb-stones. :-) So granny, today no curbs at all! 


Tak jsem se ještě vyfotila v tomhle bílém kabátě ze Zary a teď už půjde do čistírny. Chtěla jsem počkat na konec sezóny, ale už to fakt nejde. Jestli máte z fotek pocit, že je krásně bílý, tak mi věřte, že to je opravdu jenom na těch fotkách. :-)

P.S. Také jsem vyhověla přání své puntičkářské babičky (která je mou milou čtenářkou) nefotit detaily bot u otlučených obrubníků. :-) Ale ty jsou v Bruselu skoro všude, takže babi, dneska radši žádné obrubníky!








 
 
Coat:     Zara
Sweater:  Kookai
T-shirt:  Urban Outfitters
Scarf:    Gucci
Trousers: H&M
Shoes:    See by Chloé

7 comments:

  1. Love that outfit! Really love the colour combo ;))

    New follower :)



    THE GLITTER SIDE
    Facebook
    Pinterest

    ReplyDelete
  2. you are simply amazing on this look !!! love the hat !!! Today I made a Post about my birthday :-) I wait for you !!! Kiss from Italy !
    EIDESIGN GLAMOUR
    EIDESIGN GLAMOUR facebook fan page

    ReplyDelete
  3. I love ur shoes! <3
    new follower here... hope you'll follow back if u dont mind... thanks :)

    glorychen.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Lovely look! Love the hat!

    xo
    Melissa
    http://sweetstylesbymelissa.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Ten šátek je božskej, po Gucci a LV šátku už pokukuju hodně dlouho :)
    celkově se mi ten outfit líbí, až na ten klobouk, přijde mi trochu moc, sluší ti to :)

    ReplyDelete
  6. Naprosto uzasne...ten klobouk proste nema chybu, takovy chci!!!
    Neobycejne povedeny outfit.

    ReplyDelete