3 May 2013

Miu Miu Sunnies



Hello to my new Miu Miu sunnies bought in Rome! :-) It was hard not to fall in love with their retro cat-eye shape, tortoiseshell acetate frame and rose lenses...

I bought these beauties the last day of my stay and although until then the weather in Rome was wonderful, after buying these glasses the sky got cloudy and it started raining so heavily that I couldn´t wear them at all. Well, Murphy's law simply applies anytime and anywhere. :-) Actually, I should be happy that I bought the sunnies only the last day and didn´t bring the rain earlier.
 


V Římě jsem si zakoupila nové sluneční brejličky. :-) Želvovinovým obroučkám, narůžovělým sklům a hlavně retro kočičímu tvaru od Miu Miu se prostě nedalo odolat.

Koupila jsem si je poslední den pobytu a ačkoli bylo v Římě do té doby nádherné slunečné počasí, po nákupu brýlí se zatáhlo a začalo vydatně pršet, takže jsem si je v Římě nakonec vůbec neužila. Murphyho zákony prostě platí vždy a všude. :-) Ještě vlastně můžu být ráda, že jsem si je koupila až poslední den a nepřivolala tím déšť dřív.



9 comments:

  1. Jsem na ně zvědavá na tobě. Vypadají krásně.

    ReplyDelete
  2. I to pouzdříčko vypadá neodolatelně! :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. To pouzdříčko je dokonalé! :-)

      Delete
  3. No konečně!
    Jsou nádherné! Pouzdříčko a pytlíček, jů. Jsem zvědavá na ta růžová skla...můžu si je vyzkoušet? Prosím:-)

    ReplyDelete
  4. Těším se, jak budou vypadat na tobě :)

    ReplyDelete
  5. Ty jsou vážně nádherné!! mají překrásný tvar! :)
    Style Without Limits

    ReplyDelete
  6. ty jsou uzasny, ty v nich budes kocka!:)
    http://sienastyle.blogspot.it/

    ReplyDelete