23 May 2013

Sarah Josis & Studio 53

 
 
Today I´m going to show you pictures and a video of a project I took part in and couldn´t wait to tell you about... I was a model for a collection and fashion show SS 2013 of a very talented young fashion designer and my friend Sarah Josis.
In a cool Studio 53 in Brussels, with great music and atmosphere, I was really excited to present two beautiful Sarah´s dresses on the catwalk. Bellow you can find a video of the fashion show, enjoy it, I really think it´s really great. Btw, the amazing purple silk dress I´m wearing was named after me... Can I be more flattered? :-)


Nemohla jsem se dočkat, až vám budu moci představit projekt, kterého jsem se nedávno zúčastnila... Talentovaná mladá návrhářka (a má kamarádka) Sarah Josis si mě vybrala jako modelku pro svou kolekci a přehlídku na jaro/léto 2013.
Přehlídka se konala ve Studiu 53 v Bruselu a nelze o ní říct nic jiného než jen samé komplimenty - místo bylo perfektní, k tomu výborná hudba a skvělá atmosféra. Předváděla jsem dva modely, oba můžete vidět na videu pod textem. A nemůžu se vám nepochlubit, ty fialové hedvábné šaty, které mám na sobě, po mně Sarah Josis pojmenovala, z čehož mám naprosto nekritickou radost... :-)


 







 

 
Dress: Sarah Josis
 

5 comments:

  1. Velice moc ti to slušelo. Povedlo se :-)

    ReplyDelete
  2. nadhera! kamaradce i tobe gratuluji:)

    ReplyDelete
  3. You are amazing Klara, thanks again for all your support.

    For more info about Studio 53 and Sarah Josis
    Visit our webpage : www.studio53.be
    Like us on facebook : www.facebook.com/Atelier53
    or Follow us on twitter : https://twitter.com/Studio53bxl
    :)

    ReplyDelete