9 Jul 2013

DVF + YSL

 
 
There are two new pieces in my wardrobe that I´m very excited about.
 
First is a classic wrap ("New Julian") dress from Diane von Fürstenberg, in a beautiful bold blue and white print which is actually a reedition of an original print from 1974. It´s such a timeless piece and I can´t wait to wear it for all possible events.
 
Second is the famous Arty Ring from Yves Saint Laurent. I have to admit that the first time I saw this ring was some years ago I didn´t like it at all... Than I somehow got used to it and slowly started to like it. And now when they stopped producing these rings as the designer of Saint Laurent changed, I couldn´t resist to get my last-moment one. It was quite difficult to choose a colour as they are all amazing, but in the end the turquoise one won for me. :-)
 
Musím se vám pochlubit se dvěma novými přírůstky do šatníku, ze kterých mám obzvlášť velkou radost.
 
Prvním z nich jsou klasické zavinovací šaty (typ "New Julian") od původem belgické návrhářky Diane von Fürstenberg. Vyrábějí se ve velké paletě barev a vzorů, já jsem zvolila výrazný modrobílý potisk, který je reedicí původního vzoru z roku 1974. Přijdou mi neuvěřitelně nadčasové a už se nemůzu dočkat, až je vytáhnu na nějakou letní akci.
 
Dalším kouskem je "umělecký" prsten Arty od Yves Saint Laurent. Přiznám se, že když jsem ho viděla před lety poprvé, vůbec se mi nelíbil. Pak jsem si na něj nějak zvykla a postupem času se pro něj nadchla. A jelikož Saint Laurent změnil designéra a prsteny se proto přestávají vyrábět, jeden takový jsem si na "last moment" pořídila. Dlouho jsem se rozhodovala, kterou barvu zvolit, až u mě nakonec zvítězil tyrkysový. :-)
 




 
 
Dress: New Julian Two Wrap Dress from Diane von Fürstenberg
Ring:  Arty ring from Yves Saint Laurent
Shoes: Mango
 

3 comments:

  1. Šaty jako dech! jůůů ty budou pěkně sexy:-)))

    ReplyDelete
  2. Love these shoes!
    Laura. xx

    www.stylishvue.blogspot.com

    ReplyDelete