15 Aug 2013

Zizkov, Prague



Last week I spent a few days in Prague and met some good "old" friends of mine. :-) And my friend Jana took these amazing photos in a Prague district called Zizkov. I was wearing my new hat that I got in Zara Men in sales. What do you think?
And btw, I´ve just googled that the statue of Jan Žižka, a Czech medieval leader, is the third largest bronze equestrian statue in the world. Well, it definitely is HUGE...


Minulý týden jsem byla na několik dní v Praze a potkala se se svými "starými" dobrými kamarády. :-) A má šikovná kamarádka Jana pro mě na Žižkově nafotila tyhle snímky. Měla jsem zrovna nový klobouk z pánské Zary, co jsem ukořistila na poslední chvíli ve slevách. Líbí se vám?
Malá odbočka, teď jsem vygooglila, jak je to vlastně s Žižkovou sochou na Vítkově a prý se jedná o třetí největší jezdeckou bronzovou sochu na světě. No je to takový drobek... :-)















:-D


Hat:   Zara Men
Skirt: Zara
Top:   Zara
Bag:   Moschino
Shoes: Salvatore Ferragamo



3 comments:

  1. Roztomilá sukýnka a vše je to moc hezky sladěno včetně klobouku. Určitě ho ještě užiješ k dalším kouskům. Sluší ti to!

    ReplyDelete