9 Sep 2013

Zara Skort



During the summer, I have been seeing this skort from Zara on most of the fashion bloggers I know. I liked it but decided to get one only now, in the end of the summer. How original... What a trend-catcher I am. :-)))


Tyhle sukňokraťasy ze Zary nosila celé léto snad polovina módních blogerek, co znám. Taky se mi líbily, ovšem pořídit si je mě napadlo až na konci léta. Jak originální. Je prostě vidět, jak rychle reaguji na módní trendy... :-)))







Skort:      Zara
Shoes:      Mango
Sunglasses: Chanel
Watch:      Lacoste (my grandpa's)
Top:        River Island
Bag:        Furla

5 comments:

  1. Skort s takovýma nohama jsi měla nosit celé léto. Krásné! Boty jsou moc hezké.

    ReplyDelete
  2. ja si poridila cerne taky az koncem leta:))
    slusi ti!
    http://sienastyle.blogspot.it

    ReplyDelete
  3. :D no a? máme to podobný...já mám bud něco dřív než všichni ostatní, nebo až zoufale poslední, až když už to nejde jinak...ta střední vlna mě nebere

    ReplyDelete
  4. Mně se tady ty kraťasy vůbec na nikom nelíbí.. ale máš krásné naušnice.

    ReplyDelete