9 Oct 2013

Boyfriend Jeans (and My Jealous Boyfriend)



For a change, today I´d like to show you a casual & super comfy outfit from last weekend. And in addition, here is a fresh story with my Belgian boyfriend. This time I dare to write about him in English (and not only in Czech) so he can read it... Well wish me good luck... :-)

So, my Belgian called me in the morning...

"I found a paper note on your car."


Oh my godness, another fine for parking? Am I blocking anyone´s garage? Someone crashed my car??? Plenty of pessimistic scenarios in my head...

Belgian: "Apparently you have a new admirer!"

What the hell???


B.: "He wrote 'I think you are very nice and beautiful and I really wish to meet you. My number is XXXXXXXX, I would be very happy to hear from you. Have a nice day.' What do you think?"

Me: "Oh nice! " :-)))

B.: "What do you mean, nice? Why does he write to you? HOW CAN HE DARE to write to you?"

Me: "Well, I´m flattered. I find it original. And very romantic!"

B.: "How can you say it´s romantic?", screamed my (normally quite calm) Belgian... "Obviously it's a foul-mouth! He´s all about SEX!"

(Hahaha, yeah, while you have always been just about pure romance... )

B.: "I will answer! Can I answer him? I wanna write it down for him!"


Me: "Feel free... What are you gonna say? "

B.: "Dear Sir, you are right that my girlfriend is very nice and beautiful, nevertheless if you write her once again, I am going to KICK YOUR ASS!!!"

Sooo tough yet polite... Aren´t men just funny and cute? :-)))

P.S. Of course, the ticket got confiscated, so, dear romantic anonyme (although I was told you´re just about sex), if you happen to read my blog, please don´t leave your notes under my wipers. I have a jealous boyfriend. And I´m in a trouble now. :-)





K dnešnímu ležérnímu outfitu mám pro vás čerstvou historku o mém belgickém příteli. Odvážně jsem ji napsala i anglicky, tak mi držte palce, ať to přežiju. :-)

To mi takhle můj Belgičan po ránu zavolá a říká: "Našel jsem na tvém autě za stěračem lístek!"

Ježišmarjá, další pokuta za parkování? Někomu blokuju výjezd? Někdo mě naboural??? Samé pesimistické scénáře mě napadaly... 

"Píše ti nějaký ctitel!"

Cože???

"Prý ´Jste moc krásná a sympatická, chtěl bych se s vámi seznámit. Moje číslo je XXXXXXXX, budu velmi rád, když se mi ozvete. Hezký den.´ Co tomu říkáš?"

Já: "No, dobrý!" :-)))

Belgičan: "Jaký dobrý? Co ti má co psát?" 

Já: "Náhodou jsem polichocena. Přijde mi to originální. A romantický!"

"Jaký romantický???", ječí můj normálně bohorovně klidný Belgičan... "Je to nějakej sprosťák! Jde mu jedině O SEX!!!"

(Hahaha, jasně, zato tobě šlo vždy jen o čistou romantiku...)

Belgičan: "Já mu odpovím! Můžu mu odpovědět? Já mu to napíšu!"

Já: "Jasně, pro mě za mě... A co mu chceš napsat?"

"Vážený pane, máte pravdu, že moje přítelkyně je velmi krásná a sympatická, ale jestli jí ještě jednou budete psát, tak vám NAKOPU P...L!"

Prostě drsně na něj (ovšem slušně a s vykáním). No, dámy, nejsou ti muži zábavné a roztomilé plemeno? :-))) 

P.S. Lísteček mi byl samozřejmě zabaven, takže, milý romantický anonyme (co ti jde jen o sex), pokud náhodou sleduješ můj blog, budiž ti to ponaučením, abys mi už nenechával lístečky za stěračem. Mám žárlivého přítele. A kvůli tobě doma průšvih. :-)
















Jeans:      Mango
Sweater:    Zara
Shoes:      Zara
Bag:        vintage
Sunglasses: Miu Miu
Watch:      Michael Kors
Bracelet:   Alexander McQueen
Bracelets:  Sal Y Limon



9 comments:

  1. To bych byla také polichocena. Stalo se mi to před 12 lety, teď už to.asi nehrozí. Nikdy jsem nezjistla, kdo to byl. Číslo tam nebylo, jen vzkaz. Bylo to na college v USA.

    Krásný outfit!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Martino, jestli Tobe nenechavaji muzi romanticke vzkazy, tak to muze byt jedine tim, ze si Te vubec netroufnou oslovit... :-)

      Delete
  2. Hahaha! he's real jealous boyfriend! This made me smile. :)

    Visit my blog: I AM JENNIYA

    ReplyDelete
  3. Jojo, takové vzkazy jsou přinejmenším moc milé a škoda, že ti byl lísteček zabaven. Taky mám jeden na památku schovaný...

    ReplyDelete
  4. Mne nikdo vzkazy za steracem nenechava :-(, asi, ze nemam auto...:-) Tyhle boty jsou moc pekne a k boyfriend jeans se skvele hodi!

    ReplyDelete
  5. vtipný príbeh:D a tak priateľ môže byť polichotený, že má takú žiadanú priateľku:)


    ináč krásne boty!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Viď! Taky jsem mu říkala, že to tak má brát... :-)

      Delete