22 Oct 2013

Jana´s Point - Interview




As promised, today I have for you an interview with my friend Jana. 


Dnes mám pro vás slíbený rozhovor s mou kamarádkou Janou.
 





How would you define your style? 

Well my style is quite simple and (I hope) elegant. I like basic colours – black, white, red, grey, but don´t mind wearing other colours, too.  I prefer skirts and dresses, some years ago I didn´t even have any pants in my wardrobe... 


Jak bys definovala svůj styl? 

Můj styl je myslím především jednoduchý a snad můžu říct i elegantní. Mám ráda základní barvy – černou, bílou, červenou, šedou, ale nevyhýbám se ani ostatním. Ráda nosím šaty a sukně, bývaly doby, kdy jsem kalhoty dokonce neměla ani v šatníku...





Typical casual outfit? 

I prefer comfy and practical clothes, often 3/4 pants, turtleneck pullover and oxford shoes. 


Co běžně nosíváš? 

Mám ráda především pohodlné a praktické oblečení, takže asi tříčtvrteční kalhoty, rolák a polobotky.
 

Typical evening outfit? 

I love to match classic tube skirts with different tops, and of course, the LBD. As a flautist, I have collection of evening gowns I wear at my concerts. It´s like a childhood dream-to-come-true, to wear “princess dresses“ as a part of my job. But don´t expect any pink ruffles or anything of this kind... When I have an important concert, I love to take the oportunity to buy a new dress. And I often “recycle“ the old ones by wearing them with different hair-dos or accessories. 


A co večerní outfity? 

Moc se mi líbí klasické pouzdrové sukně, které se dají kombinovat s různými halenkami, případně malé černé. Ale když se řekne typický večerní outfit, představím si ve svém šatníku spíše sbírku večerních šatů, v kterých vystupuji na koncertech... Je to trochu splněný sen o pohádkových princeznovských róbách. I když růžové volány a vlečky byste u mě hledali těžko... Když mám nějaký důležitý koncert, často využiju příležitosti a pořídím si nějaké nové. Ale ráda se vracím i k těm starším a zkouším je třeba s novými účesy.
 


What are your favourite clothes stores? 

I usually shop in chain stores, my favourite is Zara. I love to wear original pieces from Czech fashion designers, these are mostly gifts from my sister. :-) 


V jakých obchodech nejraději nakupuješ? 

Nakupuju v běžných oděvních řetězcích, nejradši mám asi Zaru. Ráda nosím i originálnější oblečení od českých návrhářů, to ale většinou dostávám od sestry. :-)




Your favourite piece in your wardrobe? 

Probably all those concert dresses I´ve already talked about... Although recently my favourite and most-worn item is a coat from a Czech designer Hana Zarubova for Pietro Filipi. 


A jaký je Tvůj nejoblíbenější kousek v šatníku? 

Budou to asi ty koncertní šaty, o kterých už jsem mluvila. I když asi vůbec nejoblíbenější kus v mém šatníku a v poslední době i nejnošenější je kabát od návrhářky Hany Zárubové z obchodu Pietro Filipi.
  



Your biggest fashion mistake? 

I don´t remember making an obvious fashion mistake. I used to experiment much more when I was a kid, for example I went to see a concert in a pleated skirt, green tights with a matching T-shirt and scuffed "farmer´s" shoes. I was trying to look original and remember my mum being so ashamed for me! Actually now I don´t find it that bad... And I´m afraid that these days I´d even fit quite well in the audience... 


Dopustila jsi se někdy nějakého módního přešlapu? 

Na nějaký vyslovený trapas si asi nevzpomenu. Jako malá jsem s oblečením trochu víc experimentovala, takže jsem šla třeba na koncert (jako posluchačka) ve skládané sukni, zelenkavých punčocháčích a okopaných černých farmářkách. Samozřejmě jsem k tomu měla tričko tón v tónu k těm punčoškám. Vím, že se za mě mamka celý večer styděla, ale mně to ani dnes nepřipadá tak hrozné. Naopak, tehdy to byla snaha o originalitu, dnes bych myslím i v takovémto outfitu mezi publikem s přehledem zapadla. 


Something you´d never wear? 

Well... There´s no easy reply for this question, as I wouldn´t mind wearing some things that I just normally don´t wear... Actually there´s one thing you could never ever see on me – a crop top exposing the belly button! 


Co by sis na sebe nikdy nevzala? 

Hmm... Musela jsem chvíli přemýšlet, protože leccos, co třeba i běžně nenosím, bych si možná klidně na sebe vzala, ale už vím, co určitě ne – tričko s odhaleným pupíkem. Brrr... 


Next clothes purchase planned? And what´s on your Christmas wishlist? 

I´m not a big fan of shopping. I like to wear new stuff but when it comes to shopping, I´m so undecisive and hate trying clothes on! That´s why for Christmas, I wish to receive something very pretty, elegant and comfortable that will fit me perfectly (and I won´t have to chose it or try it on!)... You might be suprised but I receive this kind of gifts from time to time... :-) 


Plánuješ si teď pořídit něco nového? A jelikož se už blíží Vánoce, co by sis přála pod stromeček?

Nemám ráda nakupování ani vybírání oblečení. Ne že bych neměla ráda něco nového, ale nikdy se nemůžu rozhodnout, co si koupit, a taky mě nebaví věci zkoušet. Takže v mém dopise Ježíškovi by mohlo být NĚCO, co bude moc krásné, elegantní a pohodlné, bude mi to strašně slušet a nebudu to muset vymýšlet ani vybírat. Budete se možná divit, ale občas i takové dárky dostanu. :-)



Top:        Zara
Cardigan:   Zara
Skirt:      from Jana´s grandma
Sunglasses: Six
Earrings:   Accessorize
Bag:        vintage
Watch:      Seculus
Sandals:    Lolita Milano
 


3 comments:

  1. Jeee klarkó ja jsem bylo docela zvedava, na to, jaky je zivot profesionalni fletnistky a pak treba nazory na zivot vMilane, Stockholmu ( minule jsi psala, ze tam kamaradka uila), ale jinak moc fajn rozhovor.

    ReplyDelete
  2. Slibuju priste. Vsak se tu Jana jiste neobjevila naposledy. :-)

    ReplyDelete
  3. Trička s odhaleným pupíkem, s tím musím souhlasit!

    ReplyDelete