18 Oct 2013

Plaid Flannel Dress



So, I went through my wardrobe and this is the result - an outfit entirely made out of old pieces I´ve re-discovered. Well except of the boots, those are from this season. I got this dress in H&M in Prague at least seven years ago, the jacket is about five years old and this bag was bought in Barcelona three years ago. And as an accessory, my grandpa´s watch.
Althought it´s still quite warm in Brussels, I guess this was the last chance to go out with bare legs this year...



Tak jsem prohrabala šatník a výsledkem je, oproti včerejšku, outfit složený ze samých starších kousků, tedy kromě bot, ty jsou z této sezóny. Naopak šaty budu mít dobrých sedm let, objevila jsem je tehdy v pražském H&M. Bundě jsem napočítala pět let, kabelku jsem kupovala před třemi lety v Barceloně a hodinky jsou po dědečkovi.
V Bruselu je ještě jakž takž teplo, ale stejně myslím, že tohle byla poslední letošní příležitost, vyjít ven bez punčoch.


















Dress:  H&M
Shoes:  Sam Edelman (from www.shoeonthecake.com)
Jacket: Levi´s
Shades: Chanel
Watch:  Lacoste

Bag:    Karen Millen



9 comments:

  1. Oh, you look so romantic! *

    ReplyDelete
  2. jednoducho užasna krasne vlasy pristane ti to:))

    ReplyDelete
  3. Tady ve Stockholmu už taky pomalu navlíkáme punčocháče...pod kalhoty. :-)

    ReplyDelete
  4. Tady v Haagu taky, punčocháče pod kalhoty, gumáky, pláštěnka a čepice... Závidím krásné počasí a musím potvrdit předešlé ohlasy - super kombinace, moc Ti to sluší!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Však tady v Bruselu už pomalu taky. Ale tos mě trochu zklamala, kdykoli jsem byla v Haagu, tak bylo krásně, tak jsem myslela, že je tam počasí aspoň o trošku lepší než ve zbytku NL...
      Jinak moc děkuju! :-)

      Delete
    2. Nene, tady je to právě vždy horší než ve zbytku NL. Měla jsi štěstí, normálně v Haagu prší a fouká severák od moře...

      Delete