21 Nov 2013

A Piece of Prague in Brussels



Recently it got pretty cold in Brussels! This is an outfit from last week, with a fluffy coat and sweater. Actually even my clutch is kind of fluffy... :-) Btw, these pics were taken by the Prague House, a hot-spot for Czech compatriots in Brussels.
 
Tak nám dnes do Bruselu přijel svatý Martin, trvalo mu to z Čech na tom bílém koni devět dní. :-) Sníh se sice zatím neudrží, ale zima je pořádná. Takhle jsem se nabalila už minulý týden - chlupatý kabát, svetr a vlastně i psaníčko. Fotila jsem tentokrát u českým krajanům dobře známého Pražského domu v Bruselu. 








Coat:     Topshop
Pants:    H&M
Sweater:  Topshop
Shoes:    Mango
Necklace: Zara
Bag:      H&M
Shades:   Ray Ban

6 comments:

  1. Oh my gosh, I love this! Those shoes are the perfect pop of colour!
    the-creationofbeauty.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Krásné! Lodičky a kožíšek, úžasná kombinace. Moc se mi líbí.

    ReplyDelete
  3. Nadhera... Moc se mi libi kombinace ruzovych lodicek a sedych kozenych kalho... A pak kozisek, nehrdelnik a andelske lokny to je zase z jineho soudku, ale skvele se s tim sexy spodkem doplnuji!

    ReplyDelete
  4. Krásná barevná kombinace, nejvíc se mi ale líbí tvé vlasy :)

    ReplyDelete
  5. skvelá farebná kombinácia :)

    ReplyDelete
  6. ten kabát vám opravdu sekne :)

    http://franchemeetsfashion.blogspot.cz/

    ReplyDelete