18 Nov 2013

Ghent



Last Sunday I made a little trip to Ghent, a medieval town in East Flanders. If you ever come to Belgium, this place is definitely worth a visit. With its network of canals, it reminds you Bruges, just less crowded. If you visit Gent in the summer, do not miss the boat ride, you will see astonishing hidden views inaccessible by foot.

Me, I had to skip the boat ride this time cause the weather got sooo chilly! Thank God I had my faux fur coat with me, so I could change the thin leather jacket I was originally wearing. And to be on the safe side, I holed up in the nearest brasserie... :-)


Minulou neděli jsem vyrazila na malý výlet do Gentu, středověkého města ve Východních Flandrech. Kdybyste někdy zavítali do Belgie, určitě doporučuji jeho návštěvu. Hodně připomíná Bruggy, je také protkán sítí kanálů a turisticky je přece jen trochu méně frekventovaný. Pokud byste navštívili Gent v létě, nenechte si ujít plavbu čluny, ať nepřijdete o úžasná historická zákoutí, po souši byste se totiž do mnohých nedostali. 

Já si projížďku na lodičkách pro tentokrát nechala ujít, odpoledne se totiž neuvěřitelně ochladilo. Naštěstí jsem byla na teplotní výkyvy vybavená, takže jsem sporou koženou bundičku rychle vyměnila za kožíšek. A pro jistotu zalezla do nejbližší brasserie. :-)  



 



 

Freeeezin`!!!
"Teplo, dědečku, teplo, Mrazíčku..."



Shoes anyone?
Je libo pár bot?










Leather jacket: Mango
Faux fur coat:  Topshop
Skirt:          River Island
Gloves:         Karl Lagerfeld
Shoes:          Sam Edelman
Sunglasses:     Ray Ban
Bag:            Furla Candy
Sweater:        Mango
Scarf:          Guess 
Earrings:       gift from my friend from Tersefanou 


10 comments:

  1. Hi Klara

    Such fabulous photo's, I love it and you look splendid as always my friend!! <3
    Those gloves are fierce!

    xoxo have a great start of the week.

    Tamara Chloé

    http://www.tamarachloestyleclues.blogspot.co,

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks Tamara, the same for you! :-)

      Delete
  2. Skvělé fotky. Moc ti to slušelo! Sukýnka je super.

    ReplyDelete
  3. Nádherné fotky! Jsem ráda za "propagaci" Ghentu ;) když se řekne Belgie, každému se vybaví Brusel, nebo právě Bruggy, přitom Ghent má hodně co do sebe, připadala jsem si tam jak v nějakém výpravném středověkém filmu :) A tobě to sluší jako vždy! Petra

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zejo, ja mam Gent taky rada. A s tim filmem jsi to presne vystihla!
      Dekuju moc!

      Delete
  4. Gent jsem navstivila "nahodou" v lete po ceste do Holandska z Francie, zrovna oslavovali zvoleni noveho krale a zaroven tam byl nejaky festival a ja jsem nechtela odjet, bylo to naprosto magicke misto :) A slusi ti to moc, ten kabatek!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dekuju moc! Jsem rada, ze se ti Gent take libil. A s oslavami a festivalem se ti to krasne seslo, to jsi mela stesti!

      Delete
  5. krasny outfit!!! Gent me laka:)
    http://sienastyle.blogspot.it

    ReplyDelete
  6. Taky jsem v Gentu byla a klidně bych jela zas. Na podzim může mít město ještě o něco romantičtější atmosféru...j.

    ReplyDelete