4 Nov 2013

Karen Millen Dress & Coat



Lots of Karen Millen today, all in black, grey and white colour... I got this dress in Barcelona few years ago, cannot believe it didn´t appear on the blog yet as I wear it a lot. But not as much as this coat which is my favourite for the fall.

Dnešní outfit od Karen Millen je celý nakombinovaný do bílo-šedo-černa. Šaty jsem si pořídila před pár lety v Barceloně a je zvláštní, že se na blogu dosud neobjevily, nosím je docela často. Ovšem rozhodně ne tak často jako tenhle kabát, ten patří k mým nejoblíbenějším kouskům
pro letošní podzim.










Dress: Karen Millen
Coat:  Karen Millen
Bag:   Furla
Watch: DKNY
 

10 comments:

  1. Velice hezké, úžasný střih. Ach ta krásná postava!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dekuju, Martino, to jsi mi udelala radost!

      Delete
  2. Lovely coaT! :)

    www.gamesoffashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. mne sa veľmi páči tvoj kabát! šaty tiež pekné, elegantné, možno by sa mi k tomu hodili viac kozačky na opätku, ale tak to už sú len moje pripomienky.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Chapu, take je vetsinou s podpatky nosim. Jen se mi pro jednou zachtelo zmeny. :-)

      Delete
    2. Naopak, změna je příjemná, podpatky nosíš často. Takhle to aspoň vypadá jako velmi elegantní a zároveň pohodlný outfit. ;-) A boty jsou moc pěkné, odkud jsou?

      Delete
    3. To kdybych věděla... :-) Kupovala jsem je před třemi - čtyřmi lety v malém obchůdku s italskými botami v Antverpách, který ale už neexistuje. Značku si bohužel nepamatuju.

      Delete
    4. A jelikož jsem si u nich nechala podlepit podrážku a zevnitř jsou už ošlapané, zůstává jejich původ tajemstvím. :-)

      Delete