8 Dec 2013

Christmas Wishlist 2013




 
My "modest" Christmas wishlist, pretty much inspired by the trip to London...

And btw, I really wish to have a cat (I´m writing this just in case my boyfriend reads this blog sometimes - it´s my little blackmail). :-)


Můj "skromný" vánoční seznam je tak trochu ovlivněný výletem do Londýna...

Nejvíc bych si ale přála kočku (to sem vyděračsky píšu pro případ, že by můj blog občas četl i můj přítel). :-)
 

1. MSGM Neopren Dress 
I saw it in Harvey Nichols store in LDN and fell in love...
Na tyhle šaty jsem narazila v Londýně v obchodním domě Harvey Nichols a od té doby si na ně myslím...

2. LV Monogram Shawl in black 
I´m just in high need for a classic black scarf...
Prostě nutně potřebuju klasický černý šál...

3. Alexander Wang Rocco Bag 
What can I say, I am obsessed with this bag!!! I even have it on my cell-phone screen, shame on me! :-S
Touhle kabelkou začínám být regulérně posedá. Skoro se stydím přiznat, že jsem si ji nastavila na mobilu jako pozadí... :-S

4., 5., 6. Burberry Prorsum 
This heart print is just irrestisible!
Srdíčkovému potisku od Burberry se hodně špatně odolává...




17 comments:

  1. To own a cat is wonderful, wish you that your wish comes true! And I like this red dress :)

    xx from Bavaria/Germany, Rena

    www.dressedwithsoul.blogspot.de

    ReplyDelete
  2. Ty červený šaty jsou úúúžasný. Už si je nenápadně předhodila Ježíškovi:-D?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Viď! A já si je ještě blbec vyzkoušela a vyfotila se v nich v kabince, to asi abych se pak měla čím týrat.
      S Ježíškem nevím nevím, pořád sleduju, odkud mi čtenáři klikají na blog, a z nebe zatím ani Ň. Ani ze severního pólu (to pro případ Santy)...

      Delete
  3. kočka je dobrá volba. držim palce!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Žejo, já to doma říkám denně... :-)

      Delete
  4. Krásný obrázkový seznam ....a napsala jsi dopis Ježíškovi nebo jsi to dala jen moderním způsobem na blog. Možná je potřeba takový ten ručně psaný dopis!

    ReplyDelete
    Replies
    1. To je dobrý nápad, možná bych mohla připojit i vlastnoruční kresbičky! Kočku nakreslit umím... :-)))

      Delete
    2. A u ostatního se obávám, že si to nadělím leda tak sama. :-D

      Delete
  5. A kterou kočičí rasu? Já chovám kočky dlouho a jestli můžu doporučit, tak Ruskou modrou.. To je anděl. Úžasná povaha, zelené oči.. Moc se mi váš blog líbí.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dekuji, to me moc tesi! Jinak jsem take velky kockomil. Ruskou modrou znam, je to podle me jedno z nejkrasnejsich plemen, naprosto nadherna! Sama bych se ale uplne spokojila s nejakou "poulicni" mickou. :-)

      Delete
  6. Jé, to nevíš, že dopis Ježíškovi se píše na Barborku a dá se za okno a když tam ráno není, tak si ho Ježíšek vyzvedl?!

    Jo a ty rukavice si ani moc nepřej... zkoušela jsem si je a lem je hrozně úzký, škrtí při navlékání, a to nosím fakt malou velikost:-)

    Krásný předvánoční čas!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Taky jsem si je zkousela a sedely mi, ale je pravda, ze uzke jsou. Ale jejich nakup zatim neplanuju, obavam se, ze by se velmi rychle znicily. Rozhodne jsou na seznamu na poslednim miste. Ale krasne jsou, to zas jo. :-)

      Delete
    2. To s Barborkou vubec nevim! Takze jsem to uz propasla? :-S

      Delete
    3. No, možná je možný opravný termín, ale asi bych to ještě probrala s někým blízkým, třeba partnerem...haha:-))

      Delete
  7. Tenisky jsou nádherné! Ani jsem si jich na webu nevšimla...ale páté od Burberry...to nemůžu (chjo)...to je už úchylné:-)

    ReplyDelete
  8. Hi! Nice blog. I find you post very interesting)

    Lets follow each other on GFC?
    CENTRAL STREET

    kisses

    ReplyDelete