24 Jan 2014

All the Stories



For already some time, I have been seeing + admiring clothes from the brand & Other Stories worn by other fashion bloggers or in fashion magazines... But when I entered its store in Stockholm for the first time, I´ve completely fallen in love! Its clothes, shoes and accessories are just incredibly stylish, original and, in addition, for reasonable prices... In Stockholm, I bought this blue neoprene skirt (already here) and an incredible black hat (here), that´s all that the strict baggage conditions of Ryanair allowed me, and I waited patiently for sales. And this is what I finally ordered: a super cozy and warm woolen sweater and a pair of cool silver pumps. And you know what´s the best news? Stories are gonna open a store in Belgium this year! Not in Brussels but in Antwerp, but that´s ok, Antwerp´s not far at all! :-D


Oblečení značky & Other Stories jsem už nějakou dobu obdivovala na jiných blogerech nebo v módních časopisech... Když jsem ho ale viděla v jejich stockholmském obchodě "na živo", nadchlo mě ještě víc. A nejen oblečení, ale také boty a doplňky mají opravdu stylové, originální a navíc za poměrně rozumné ceny. Ve Stockholmu jsem si pořídila tuhle neoprenovou sukni a navíc velký černý klobouk (oba kousky už jste na mně mohli vidět zde a zde), víc mi bohužel krajně restriktivní podmínky přepravy zavazadel u Ryanairu nedovolily. :-) Nevadí, aspoň jsem si trpělivě počkala na slevy. :-) Objednala jsem si nakonec tyhle stříbrné "pomačkané" lodičky a teploučký vlněný svetr. A pro belgické rezidenty mám dobrou zprávu: Stories otevřou v průběhu tohoto roku obchod v Antverpách! No, není to sice v Bruselu, ale za menší výlet mi to stát bude. :-)












My photographer: "If you wanna strike your ballerina poses, please at least keep lifting the same leg, otherwise your leg´s out of the shot!" :-))) / Můj fotograf: "Když chceš baletit, tak ale zvedej nohu pořád na tu samou stranu, jinak ji budeš mít mimo záběr!" :-)))














Sweater, skirt, shoes: & Other Stories
Coat:                  Tommy Hilfiger
Bag:                   Karen Millen
Suede gloves:          H&M



9 comments:

  1. Toto se mi mooooc libi! Kombinace stribrne a odstinu modre, ruznych materialu, kohouti stopa - bomba :)

    ReplyDelete
  2. &other stories jsem spolecne se znackou cos objevila letos v lete a miluju je!!!
    Skvely look a strasne se mi libi krome skvele sukne a kabatku i ten sikmy vzor na svetru...parada!!!! Krasny vikend!

    ReplyDelete
  3. Nádherné! Ty tvé nohy! Tedy celkový dojem. No i to oblečení...super pózy!

    ReplyDelete
  4. Jako holčička...moc sluší:-)

    ReplyDelete
  5. SUPER LOVE THE OUTFIT :)
    love reading your blog, It's very refreshing and genuine and I really appreciate that :)
    anyway, would you like to follow each other?

    SOMETHING REAL SERIOUS

    FACEBOOK PAGE

    ReplyDelete
  6. Celý outfit je moc krásný, ale ten svetr! Kromě zajímavého řešení má i nádhernou barvu, sluší Vám!

    ReplyDelete
  7. Teď vidím, že ten svetřík je krátký. A já si říkala, jak je možný tak dobře zkombinovat sukni se svetrem. Já s tím mám problémy šílený. Vždycky se svetrem vypadám jak stará mladá, zatímco Ty jsi jako holčička:-)

    ReplyDelete