22 Jan 2014

By the Scheldt



How lovely is Antwerp during winter time! Actually any time... I spent a year there and let´s face it, I have a big crush on this city. :-) I made these shots on the banks of the river Scheldt, catching a glimpse of the setting sun... What do you think of my slightly androgynous muffled-up outfit?

Že mám velkou slabost pro Antverpy, to není žádná novinka. Strávila jsem tam jeden rok a tohle město mi učarovalo. Na blogu se fotky samotných Antverp zatím neobjevily, ale říkám si, že bych to měla brzy napravit. Dnes mám pro vás alespoň snímky z mrazivě slunečného sobotního odpoledne, kdy jsem na nábřeží řeky Šeldy nafotila dnešní zachumlaný outfit v pánském stylu. 

















Boots:   Chloé Susanna Boots
Coat:    Zara
Bag:     BCBG Max Azria
Jeans:   Urban Outfitters
Shades:  Ray Ban
Watch:   DKNY
Sweater: Topshop
Scarf:   Louis Vuitton


Last photo from wikipedia.org

6 comments:

  1. Love your outfit, so classic but cool! And those boots, omg!!!

    ReplyDelete
  2. Velmi hezký outfit! Přiznám se, že bez čepice či jiné pokrývky hlavy už vyrazit ven nemůžu, hned mne bolí hlava nebo uši. Koukám, ale že nikdo neměl nic na hlavě, tak to ještě taková velká zima asi nebyla.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Děkuji! No zas tak hrozná zima nebyla, spíš hodně foukalo. Připadá mi, že v Belgii chodí lidé při srovnatelných teplotách všeobecně mnohem méně nabalení než v Čechách, nevím, čím to je, asi jsou otužilejší. :-)

      Delete
    2. Nové botky vypadají v outfitu ještě lépe než vystavené na okně. A k té zimě - já, když je pod nulou, musím mít přes čepici ještě kapuci kabátu, jinak mám pocit, že umrznu...natož, když fouká. Kupodivu to ani moc nezáleží na zeměpisné šířce. :-)

      Delete
  3. Moc hezky sladěné, i lokalita pro focení je výborně zvolená. Musím se přiznat, že Váš blog je pro mě momentálně No. 1! Šmejdím tu celkem často a líbí se mi, že jak skvěle kombinujete dražší kousky s levnějšími. Prostě jen tak dál. ;-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Děkuji, to jste mě moc potěšila. :-)

      Delete