10 Jan 2014

Camel on Black, Black on Camel



What can I say, it seems like my jumping mania´s back! Guys, I´m so excited about my new stuff - a wonderful shawl (I wear it like every day since I received it!), heart-printed bag and hat from Stockholm. On the contrary, my jacket, boots and jeans are rather old, the first two items are even from 2008. And I hope they´re gonna last long as I´m quite emotionally attached to them. :-) What are your old and new favourites?

Tak to vypadá, že moje skákací mánie je zpět. Nejspíš skáču nadšením z nového šálu, srdíčkové kabelky a klobouku ze Stockholmu. :-) Naopak kozačky, bunda a džíny už něco pamatují, první dva jmenovaní jsou dokonce z roku 2008. A doufám, že mi ještě nějaký ten pátek vydrží, vybudovala jsem si k nim už citový vztah. :-) Co vy, máte také své oblíbené staré či nové věci?
  




























Bag:    Burberry Prorsum
Gloves: Burberry Prorsum
Jeans:  Levi´s
Jacket: Levi´s
Hat: &  Other Stories
Shawl:  Louis Vuitton
Boots:  bought in Brugges, I don´t remember the brand anymore /
        / koupené v Bruggách, značku už si nepamatuju




11 comments:

  1. Oh wow, what a gorgeous outfit! I adore that hat and bag. So so cute!
    the-creationofbeauty.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Fantastické! Já už takto nevyskočím a je to tak efektní. Velice ti to sluší! Jé a já mám třeba tu tartanovou sukni někdy z roku 1995 a je zase in.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Moc děkuju! To je tahle sukne, ze? http://elegant40.blogspot.be/2013/11/plaid-skirt.html Moc pekna!

      Delete
  3. Taky mám nádherné kozačky, myslím, že dokonce taky z roku 2008 :D Jsou to už takový chudinky, ale čas od času je vezmu k ševci a ten se na nich vyřádí tak, že jsou skoro jako nové :))
    Outfit je nádherný, a ty si moc krásná, především na předposlední fotce:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Moc děkuju! :-)
      S kozačkama tě úplně chápu, ty moje na tom budou asi podobně, však je také radši nefotím úplně zblízka... :-))

      Delete
  4. Čím dál lepší fotky! ;-)

    ReplyDelete
  5. bohužel mam vztah asi ke všem svým věcem:/...takže muj byt bude brzo připomínat kramářství/sekáč/obchod s orchidejema

    ten klobouk ti hrozně sluší=)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Upřímně, mám to dost podobně. :-)

      Delete
  6. Nádhera! Fakt krásné fotky!

    ReplyDelete