2 Jan 2014

Christmas and New-In




And Christmas is over... Did you guys have a nice Christmas time? And what about gifts, did you find what you wished for under the Christmas tree? Here are my newcomers I´m excited about, some of them I received for Christmas and others I bought myself during the recent travels to London and Stockholm.


A svátky jsou v čudu... :-) Jak jste je strávili? Dostali jste pod stromeček, co jste si přáli? Tohle jsou moje nové přírůstky, některé z nich jsem si přála už dlouho, jiné mě překvapily a moc potěšily a ostatní jsem si pořídila sama během nedávných cest do Londýna a Stockholmu. 



Ear-muffs and ear-phones in one - how cool is this idea? I got these in Stockholm. And Maxwell the Teddy was a lovely Christmas gift. :-) / Méďu Maxwella jsem dostala k Vánocům, geniální sluchátka-náušáky jsem si koupila ve Stockholmu...


Yes, I do like teddy bears... :-) / Asi jsem na medvědy zatížená...


This lovely heart-print bag from Burberry Prorsum was a highly spontaneous purchase... / Téhle srdíčkové krásce od Burberry Prorsum jsem podlehla naprosto neplánovaně...


Skull ring from Alexander McQueen I bought in London + lovely and warm LV Monogram Scarf I received for Christmas from my boyfriend / Lebčičkový prstýnek od Alexandra McQueena jsem si koupila v Londýně, teploučký LV šál je vánoční dárek od mého přítele



My Christmas tree is somehow taller each year... :-) / Vánoční stromeček je u nás každý rok nějaký vyšší... :-)


Christmas decoration from Stockholm / Vánoční koulička ze Stockholmu


4 comments:

  1. What lovely pictures! Wishing you all the best in the new year!
    the-creationofbeauty.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Milá Kláro, přeji ti vše nejlepší v novém roce! Dárky jsou krásné. Srdíčka jsem zrovna včera obdivovala v Pařížské ve výloze. Úplně chápu, že jsi podlehla.

    ReplyDelete
  3. Ta medvědí "koulička" je vážně božííí! :-D

    ReplyDelete