29 Jan 2014

Crazy Legs



Recently I moved to a new apartment and this way I came across many "treasures" that were lying forgotten in the deep bottom of my old wardrobe (and frankly speaking, in many cases there was a good reason for that). And these slightly crazy never-worn two-tone tights are a discovery of such kind. Well, I don´t plan to start wearing them on a daily basis, but I think they deserve their little "moment of glory" on the blog... :-)



Před časem jsem se přestěhovala a při té příležitosti jsem narazila na hromadu "pokladů", které ležely zapomenuty na hlubokém dně mého starého šatníku (a upřímně řečeno, mnohdy pro to byl dobrý důvod). No a jedním takovým objevem jsou i tyhle lehce šílené dvoubarevné punčocháče, které jsem snad nikdy neměla na sobě. Neplánuju je začít nosit dennodenně, ale myslím, že svůj "okamžik slávy" na blogu si také zaslouží... :-)











Jacket:  Levi´s
Skirt:   River Island
Shoes:   Tommy Hilfiger
Scarf:   Louis Vuitton
Shades:  Ray Ban
Sweater: United Colors of Benetton



4 comments:

  1. Zkombinovala jsi je mistrně. Velice se mi to líbí a tobě sluší, takže si je určitě zase někdy vem.

    ReplyDelete
  2. Také se mi ta kombinace líbí. Při pohledu zepředu to vypadá, že jste oblečená do černo-červené, překvapení přijde teprve při pohledu z boku. Jak zmínila slečna/paní výše, určitě je někdy zase oblékněte. :-)

    ReplyDelete
  3. krásný kousek který oživí jakýkoliv outfit :))

    ReplyDelete
  4. jé máme stejné punčochy;))

    ReplyDelete