18 Feb 2014

Dear Ralph (Lauren)



As I´m still sick and stuck in bed, the only things that save me from a total boredom are watching the Winter Olympics and the ongoing fashion weeks. When checking the photos from New York, I came across the new collection of Ralph Lauren. And I would like to tell Ralph and his team that if ever they don´t know what to do with that beautiful powder-pink furry coat, it would do great in my wardrobe. :-) Btw, I wouldn´t mind those beautiful white pants and turtleneck, too. And, dear Ralph, the same goes for any other piece from your wonderful the collection. ;-) Simply stunning! 


Jak tak pořád ležím doma nemocná, před naprostým unuděním mě zachraňuje jenom olympiáda a právě probíhající týdny módy. Při prohlížení fotek a videí z New Yorku jsem narazila na novou kolekci Ralpha Laurena. A chtěla bych Ralphovi vzkázat, že kdyby jim třeba ten růžový chlupatý plášť nějak vybyl, tak já se o něj hlásím a slibuju, že u mě bude v dobrých rukou. Vůbec to beru sakumprásk i s kalhotami (vždyť já vlastně vůbec žádné takové široké nemám!), tím krásným rolákem a tipuju, že i boty budou stát zato. Milý Ralphe, to samé platí pro jakýkoli další kousek z Tvé kolekce. Fakt se Ti povedla! :-)








All photos by www.vogue.co.uk

6 comments:

  1. Opravdu, živě si Vás dovedu představit ve všem. :-)

    ReplyDelete
  2. On to prostě umí! Tobě by všechno moc slušelo! Brzy se uzdrav, nejlépe hned.

    ReplyDelete
  3. Ralpha miluju! Kdepak Ralpha, ty jeho hadry...a navíc, nemám co na sebe! Můj šatník je stejně prázdný, jako je ten tvůj:-))))
    P.S. Valentino promiň, tebe taky miluju:-))))

    ReplyDelete
  4. Tak co, už se Ralph ozval?

    ReplyDelete