4 Feb 2014

Hello Rocco Baby



My thrill for the Rocco bag from Alexander Wang is not a new thing... The problem was that I longed for Rocco in "elephant gray", a last-season colour which is not that easy to get anymore, especially in Europe. Finally I was lucky enough to find mine on Monnier Frères. This eshop offers a great choice but delivers only to the UK, Italy, France and Germany, but fortunately I have a network of understanding fashion enthusiasts who are ready to help. ;-) My BIG THANKS to everyone involved! 


Kabelkou Rocco od Alexandera Wanga jsem byla lehce posedlá už delší dobu, ovšem abych si to zkomplikovala, toužila jsem po odstínu "sloní šeď", který je z loňské kolekce, takže už se těžko shání. V Evropě jsem na ni nakonec narazila na Monnier Frères, ale aby to nebylo až tak jednoduché, tenhle eshop doručuje jen na území Velké Británie, Itálie, Francie a Německa. Ještě že mám síť módních nadšenců, co mají pro podobné akce pochopení. ;-) 
Takže tímto bych chtěla poděkovat Dr. Šuchovi za laskavé převzetí zásilky na území Německa a mojí sestřenici Erice a jejímu kamarádovi Michalovi za odvoz balíku do Prahy, kde jsem si kabelku vyzvedla. A ještě děkuji Eričinu manželovi Petrovi, že s námi má trpělivost. :-)



Rocco + Reny





14 comments:

  1. Ach, to je sladká fotka - Reník s kabelkou! Jak se ho podařilo takhle usadit? :-) A kabelka je úžasná, myslím, že bych takovou taky užila!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Reník je vzorné zvíře! :-)))

      Delete
    2. Já zapomněla, že to není kočka... :-D

      Delete
    3. :-D Je to trošku kočkopes... ;-)

      Delete
  2. Tak tentokrát ti pochválím hlavně fotku s pejskem. Ten je sladkej. Bude ti ji hezky strážit, ten tvůj krásný kožený poklad. Už se moc těším i na outfit!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Děkuju, Reny je zlatíčko! Taky je to moje nejmilejší fotka. :-)

      Delete
  3. Mrzí mě, že jsem taky nemohla nějak přispět. Kdybych to věděla předem, budu aspoň držet pěsti! :-)))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Šetřete síly, Klárka jistě brzy zase nějakou akcičku vymyslí:-)))))

      Delete
  4. Tak a je to venku. Tajní agenti jsou odtajněni! Budou mít radost...haha

    ReplyDelete
  5. Kabelka je překrásná, váš styl se mi moc líbí, občas vás vidím i na Módním pekle, ovšem docela se divím, že máte vůbec chuť tam posty dávat.. ty komentáře obecně tam vypovídají jasně o úrovni průměrného českého vkusu, smyslu pro styl a módu. Elena

    ReplyDelete
    Replies
    1. Děkuji, to mě moc těší!
      Co se týče komentářů na Módním pekle, máte pravdu, občas se nestačím divit... :-)

      Delete
    2. Milé dámy,
      co se týče Módního pekla a průměrného českého dámského vkusu a podobně pitoreskních věcí, musím zde zmínit, že reply comment umístila moje sestra Aranka, které se nějakým zázrakem - asi to bylo ´nějaký rozbitý´ podařilo se připojit mým jménem. Sama se přiznala, nezazlívám jí to (nezazlívám jí ani horší věci, byť - mít nějaké vlasy - stály by mi hrůzou, leckdy vzteky). Pro mne je téma módy dost odtažité, líbila se mi pouze peněženka Vuiltton, ale link raději přidávat nebudu, blog by mohl zapískat -:)

      Delete
  6. Já se pořád musím dívat jen na toho pejska:D

    ReplyDelete