12 Feb 2014

Hoorayyy



Hey guys, how have you been? Sorry for the break, but I swear I have a good reason for that! These days I have been studying for a defence of my doctoral thesis - a last step to obtain a Doctor of Law degree at the Charles University in Prague - and I succeeded! Yeahhhh I´m sooo happy! 

Tak a jsem zase zpět. :-) Trochu mi to trvalo, ale měla jsem pro odmlku dobrý důvod, připravovala jsem se na obhajobu rigorózní práce na Právnické fakultě UK. A vyšlo to, státní rigorózní zkoušku mám složenou, práci obhájenou a je ze mě JUDr.! Pořád tomu nějak nemůžu uvěřit. :-)

















Coat:     Zara
Hat:      Accessories
Shoes:    Jimmy Choo
Bag:      Burberry Prorsum
Jeans:    Levi´s
Sweater:  COS
Shades:   Miu Miu
Watch:    Michael Kors
Bracelet: Alexander McQueen



17 comments:

  1. Předem bych chtěla moc pochválit Váš, naprosto mě uchvátil! Našla jsem v něm spoustu inspirace na různé barevné kombinace a značně jsem si rozšířila svůj wishlist :).
    A strašně moc gratuluji k obhajobě!
    Tereza

    ReplyDelete
    Replies
    1. Moc děkuju! :-) A jsem ráda, že se Vám blog líbí.

      Delete
    2. P.S. A s tím wishlistem se omlouvám, sama mám taky pěkně dlouhý... :-D

      Delete
    3. Rozhodně se neomlouvejte! :) Aspoň my ženský máme o čem snít, nebo v lepším případě si co vyvěsit na svůj osobní vision board :).
      Nevím, zda jste to už někde nepsala nebo zda to není moc osobní, ale co Vás přivedlo do Bruselu? Práce nebo život?
      Tereza

      Delete
    4. Na blogu jsem to asi nikdy nezmiňovala... Do Bruselu jsem původně odjela za studiem, studovala jsem tu postgraduální program (LL.M.), pak jsem si v Bruselu našla práci a už jsem tu zůstala. :-)

      Delete
  2. Vypadlo mi slovo blog..

    ReplyDelete
  3. Gorgeous gorgeous gorgeous! Love that hat and those shoes.
    the-creationofbeauty.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Kráska :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  5. Gratuluji, paní doktorko! To je super. Taky že jsi zpět. Já si říkala, co se děje.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jo a skvělý outfit. Ta srdíčka a leopard jdou báječně k sobě. Nádherný klobouk!

      Delete
  6. veľmi "classy" štýl!

    www.donnaiveh.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Outfit je opět dokonalý :)) A moc gratuluju :))

    ReplyDelete
  8. Ten klobouk je nádherný!

    ReplyDelete
  9. Perfektní...kabelčička, botičky, klobouk, všechno sladěné...nádhera...jsem nalomená a asi se budu muset podívat po nějakém zavazovacím plášti...nejraději bych kašmírový...ach jo. Je mi to trapné, ale opět musím napsat MOC SLUŠÍ. To je tak otravné:-))))

    ReplyDelete
    Replies
    1. A pro mě to není otravné ani trochu... :-)))

      Delete
  10. Čím dál lepší fotky!

    ReplyDelete