31 Mar 2014

Cashmeer´n´Leopard



Hi guys, how have you been? I spent a great but pretty busy weekend, on Saturday I walked a fashion show of Sarah Josis for spring/summer 2014 (photos soon!) and on Sunday I went sightseeing with my friend Katka who came to visit me in Brussels (finally!). :-)
What about you, did you spend a good weekend? 
And what do you think of my outfit? You could have seen this cashmeer dress already here, but this is the first time I´m wearing it with a belt.


Mám za sebou moc příjemný, i když ne zrovna oddychový víkend. :-) V sobotu jsem šla přehlídku belgické návrhářky Sarah Josis pro jaro/léto 2014 (brzy se můžete těšit na fotky!) a v neděli prochodila půlku Bruselu s mou kamarádkou Katkou, která mě konečně přijela do Bruselu navštívit. :-)
Co vy, jak jste si užili víkend? 
A jak se vám líbí můj dnešní outfit? Tyhle kašmírové šaty jste už měli možnost vidět tady, dnes jsem pro změnu vyzkoušela, jak vypadají s "mírovým" páskem.


















Dress:      NKO Cashmeer
Bag:        Burberry Prorsum
Shoes:      Topshop
Belt:       Urban Outfitters
Sunglasses: Miu Miu
Bracelet:   Forever 21
Jacket:     Mango


Photo by Jan Fikacek


11 comments:

  1. Celej outfit naprosto perfektní, kdyby se toto dalo sehnat i v Čr, tak beru všema desti. Neskutečně ti to sluší a máš nádhernou postavu
    Blondies z My Blond World

    ReplyDelete
  2. Paradni outfit! Kombinace růžové a leopardiho může dopadnout hrozne, ale tobe se to podařilo zkombinovat moc hezky :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Děkuju! Však jsem dávala pozor, abych to nepřehnala. :-)

      Delete
  3. Skvělé! Parádní kombinace, prostě vše k sobě bezvadně jde. Moc ti to sluší!

    ReplyDelete
  4. Dokonalý outfit! :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  5. Úžasné! Parádní kombinace! A skvělý obsah k tomu:-)))

    ReplyDelete
  6. Jahodovy kasmir s leopardem je neprekonatelna kombinace a fotky se neskutecne povedly!!! Jak to delas, ze vypadas cim dal tim lip???:) Moc se tesim na fotky z prehlidky!!!!

    ReplyDelete
  7. Po shlédnutí prvních fotek jsem se chtěla divit, že snad chybí srdíčková kabelka! Ale pátá fotka mě uklidnila. :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Srdíčková kabelka vede, tak nezáviď. Jo?!:-))))))

      Delete