20 Mar 2014

Hello Spring!



The original intention - a simple, light-coloured outfit with no heels. The result - a gray pioneer. :-))) Well, I have to admit that I like the result anyway. :-)


Původní záměr - jednoduchý světlý outfit bez podpatků. Výsledek - šedivá pionýrka. :-))) Ale jo, výsledek se mi líbí i tak. :-) 











Skirt:          COS
Turtleneck top: Promod
Scarf:          Zara
Shoes:          Salvatore Ferragamo
Jacket:         Levi´s
Ring:           BCBG Max Azria
Watch:          DKNY


Photo by Jan Fikacek



8 comments:

  1. krásný outfit :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  2. Teda takhle vysoko vyskočit! Je vidět, že máš velkou radost. Já taky ale skákat nemohu, tak to ani nebudu zkoušet, ale co bych ráda vyzkoušela je tvůj krásný outfit. Velice ti to sluší a jako pionýrka nevypadáš ale sexy kočka, to jo.

    ReplyDelete
  3. Klári, jedním slovem super!!! Ta sukně je prostě úchvatná, uvažuju, že se snad pro ni taky u nás vypravím. Čím déle na ni koukám, tím více se mi líbí. A ty balerínky jsou nádherné. Myslím, že už jsem je u některých Vašich outfitů viděla a musím uznat, že tento Kauf se vyplatil...:-) Nejradši bych Vám je ukradla - když je vidím, hned mě napadá několik outfitů z mého šatníku, ke kterým by se také hodily...:-D
    Zuzka

    ReplyDelete
  4. You have amazing blog. Wanna follow each other? :)
    tara-blunt.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Šedivá pionýrka vypada moc dobre :)

    ReplyDelete