2 Apr 2014

Pink Jeans



These photos are from mid last week when it was still pretty cold in Brussels. I planned to wear such a cute combination of pink jeans with a black chiffon blouse, but once I walked out of the house, my courage to resist the the cold + wind was gone and I quickly turned back for another (and more common) option - a woolen sweater and a leather jacket on top.


Dnes pro vás mám pár fotek z poloviny minulého týdne, kdy bylo v Bruselu ještě dost chladno. Vymyslela jsem si zrovna takovou pěknou kombinaci růžových džín s černou šifónovou halenkou, ale jak jsem v ní vyšla před dům, odvaha vzdorovat psí zimě a větru mě rychle přešla a já to zase otočila pro o dost obyčejnější variantu - vlněný svetr a navrch ještě pro jistotu koženou bundu.







Boots:   Sam Edelman
Jeans:   Zara
Sweater: COS
Jacket:  Mango
Shades:  Ray Ban
Bag:     Moschino
Scarf:   from my grandma


Photo by Jan Fikacek 
 

4 comments:

  1. What a great look! Those jeans add the perfect pop of colour. Gorgeous!
    the-creationofbeauty.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Tahle kombinace je úplně super, hlavně s těmi botami a bundičkou. Taková Barbie-rebelka. :-)

    ReplyDelete
  3. Outfit je opravdu krásný! moc ti to sluší!

    ReplyDelete