22 Apr 2014

So Retro



Finally I´m gonna catch up with the blog! Past two weeks have been pretty hectic, I went to Prague for my graduation ceremony (soon I´ll show you photos!), and as always, I had a very busy schedule in Czech, it´s never a real vacation for me. :-) And most importantly, I brought something absolutely AMAZING with me from Czech... Curious? Just wait for the next post! ;-)


Poslední dobou jsem blog pěkně zanedbávala. Minulé dva týdny byly dost hektické, navíc jsem jela do Prahy na svou JUDr. promoci (hned jak budu mít fotky, dám je na blog), a v Čechách jsem měla hooodně nabitý program, prostě žádná dovolená, ostatně jako vždycky, když se tam po čase objevím. Ale co je hlavní, něco naprosto úžasného jsem si z Čech přivezla... Nevydržím vás dlouho napínat, hned v příštím postu se dozvíte, o co jde. Zatím můžete tipovat. ;-)












Jeans:    Camaieu
Shoes:    Zara
Bag:      Urban Outfitters
Top:      Zara
Ring:     a souvenir from Rhodos
Hat:      Accessories
Earrings: a souvenir from Lisbon


Photo by Jan Fikacek


8 comments:

  1. Co dostanu, když neprozradím "TO" úžasné z Čech...hihihi:-))) Jo a ta poslední fotka je naprosto báječná!

    ReplyDelete
  2. Krásný outfit, velmi hezky vyladěný! :)

    ReplyDelete
  3. Že by nějaký přírůstek do šatníku? :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Že by nějaký přírůstek do rodiny? :-) A když to píšu, tak si tajně říkám ne, ne, prosím ne, já chci pořád normální outfity a ne teatrální ruce na břiše a informace o každým prdu (viz momentální totální šílenství Jessicy Quirk).

      Delete