22 May 2014

Summer Co-ords



The summer is almost here and the wonderful sunny weather outside inspires me with new ideas for my summery closet. There are three things I´d like to purchase for the upcoming season -  a maxi dress, sandals and a cropped top with a matching bottom (skirt/skort/shorts - I´m quite open). :-) I found these three cool co-ords from Ark, so perfect for the beach! I cannot decide which one to choose, so I´d like to ask you, which one do you vote for? The dogtooth one, the white one or the pink one? Thanks for your advice!



Se stoupajícími venkovními teplotami mě napadají nové a nebezpečné myšlenky, co mi v šatníku na léto nutně chybí. Zatím si myslím na nějaké pěkné maxišaty, sandály a taky komplet - krátký vršek a k němu sukni, kraťasy nebo "sukňokraťasy", prostě co by byl ideální třeba na pláž. :-) Líbí se mi tyhle tři od Ark a jelikož se nemůžu rozhodnout, chtěla bych vás se zeptat, pro který z nich byste hlasovali? Pro ten s kohoutí stopou, bílý nebo růžový se sukní? Děkuji předem za tipy!





Photos by www.ark.co.uk

12 comments:

  1. Pink! Tady není, o čem diskutovat :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Taky jsem si tě v něm hned představila, prostě tvůj styl. Ale myslím, že nešlápneš vedle ani se zbytkem :))

      Delete
  2. Mně se líbí ten bílý! :-)

    ReplyDelete
  3. Všechny :)! Určitě je užiješ - a topy můžeš nosit i na podzim nebo na jaře se sakem :).

    ReplyDelete
  4. No, tak už chápu Vaši nerozhodnost...:D Krásné jsou všechny tři.
    Na pláž se mi asi nejvíc hodí ten poslední. První komplet si dokážu představit laděný do nějakého retra na procházky po městě či parku... A ten druhý by se mi líbil na nějakou party, kde chce tentokrát člověk spíš než výstřihem zaujmout štíhlým pasem a dlouhýma nohama, což splňujete... ;-) Hmm, tak vidím, že jsem moc nepomohla... Našla bych využití pro všechny tři...:)

    ReplyDelete
  5. Bílý na pláž a poslední do města nebo na korzo. Ten první je taky kraťasový? Nevím, ale tak nějak mi u něho něco chybí...

    ReplyDelete
  6. Vidím, že jsem v menšině, ale hlasuju pro ten první s kohoutí stopou! :)

    ReplyDelete
  7. Mně se nejvíce líbí to bílé.

    ReplyDelete
  8. Děkuju moc za vaše tipy! Ale stejně pořád nevím... :-)))

    ReplyDelete
    Replies
    1. A co Vám radí přítel? V jakém modýlku byste se mu líbila nejvíc? ;-)

      Delete
    2. Obávám se, že je mu to úplně jedno... :-)))

      Delete
  9. taky hlasuju pro bílý!!! :)

    ReplyDelete