3 Jun 2014

Klara´s Point is Moving!



Hello guys, I have a BIG surprise to reveal today! After more than two years on Blogger, I have decided that it´s time to move on and "upgrade" my blog on its own website www.klaraspoint.com. The whole process of preparation took a lot of time, but now it´s ready and I can´t be more excited to hear what you think! From now on, see you on klaraspoint.com! :-) 

Tak a je to tady, chci vám oznámit velkou novinu! Po více než dvou letech na Bloggeru jsem postupně došla k názoru, že je čas se posunout dál a že si blog zaslouží vlastní stránky. Následovala dlouhá (nekonečně dlouhá!) fáze příprav a nyní vám konečně můžu představit Klara´s Point v nové podobě na www.klaraspoint.com, kde se s vámi budu odteď potkávat. Jsem moc zvědavá, jak se vám nové stránky líbí! :-)


 
Picture by Google Images


3 comments:

  1. Vypadají hezky, ale to už se mi nezobrazíš v přehledu a na mobilu se mi tě hůře sleduje. I tak budu sledovat, ale jaksi už to není tak pohodlné...vím, jsem hrozná :-)

    ReplyDelete